Új év, új katalógus, új akciók, új termékek!
Már egy ideje készültem a katalógus stratégiai bemutatásával, így úgy gondoltam, hogy most jött el a legmegfelelőbb alkalom erre. Főleg, mert a januári katalógusban nagy meglepetésre lettem figyelmes.
Ha szeretnétek ti is átlapozni a katalógust, akkor az online változatot itt érhetitek el: https://avononline.avon.hu/e-katalogus/avon-katalogus-2019-januar
Az Avon hivatalos blogjának elérhetősége: http://avonblog.hu/
Segítségemre az Avon Online Akadémia katalógusról szóló tréningje lesz (Katalógus- a mi boltunk).
Katalógus felépítése:
Címlap:
Ezt látjuk meg elsőként. Olyan, mint egy üzlet kirakata, hogy a tréning hasonlatával éljek. Hívogató, invitáló és igyekszik jó benyomást kelteni. Kíváncsivá teszi a fogyasztót, és nem mellesleg megadja a kampány témáját, hangulatát. Nekem például az októberi és a decemberi címlapok voltak a kedvenceim. De most nézzük csak meg a januárit! Nektek mi a véleményetek róla?
Most januárban megjelennek a tetoválás hatású sminktermékek, ahogy azt a címplapon is olvashatjuk. Megtalálhatóak ezek a termékek szemöldökformázó, rúzs és szájkontúrceruza formájában is.
Bevezető szekció:
Ez a rész a brosúra első 10-15 oldalpárjára értendő. Ha visszük tovább az üzlet hasonlatot, akkor ezek az oldalok jelentik a bejáratot. Ezek azok a termékek, amelyek szezonhoz, témához kötöttek, vagy pedig nagyon kedvező ajánlatok. Kihagyhatatlan párosítások, szettek.
Januárban például:
Szemhéjpúder és szemöldökformázó
Rúzs és szájkontúrceruza
Kihagyhatatlan szettek
Kiemelt ajánlatok:
Nagy árengedmények, hatalmas leárazások.
Kedvező ajánlatok
Költési szinthez kötött ajánlatok:
Ennek feltétele egy adott összegű minimum költés a katalógusból, és cserébe a kijelölt termék kedvezményesen megvásárolható. Az alábbi ajánlat is ilyen. De több ilyen ajánlat is szerepelni szokott a katalógusokban. Azért hoztam személy szerint ezt a példát, mert nekem ez a táska nagyon tetszik, hihetetlenül praktikusnak tartom. Nézzétek meg, itt egy videón jobban látjátok, hogyan is néz ki: https://hu.avon-brochure.com/?utm_source=direct&utm_medium=gi3&utm_content=gi3infografic#page/32-33
Táska vagy fülbevalószett
Kategória nyitó oldal:
Jellemzője, hogy felvezeti az adott kategóriát (pl.: Bőrápolás, Divatkiegészítők).
Januári katalógusban például:
Divat és stílus
Hátsó szekció:
Vásárlás végéhez érve kihagyhatatlan, legfőbbképp mindennapos használati termékek találhatók. (Talán ezért van az, hogy sokan hátulról kezdik el lapozni az ilyen jellegű katalógusokat – köztük az én nagynéném is -, mert itt még szembe jönnek velünk hatalmas akciók.)
Kézkrémek a hátsó szekcióból
Hátlap:
Népszerű termék, nagyon vonzó áron vagy az adott szezon slágerterméke.
Hátlap
+ ÚJ TERMÉK MEGJELENÉSE:
Az Avon folyamatosan igyekszik frissíteni termékeinek palettáját, bővíti egy-egy újabb taggal termékcsaládjait. Például augusztusban a Far Away kollekció bővült a Far Away Rebellel. Októberben megjelent a Luminata, és ezt a sort majdnem a végtelenségig lehetne folytatni. De a legnagyobb meglepetés számomra a most januárban újra piacra dobott Avon Ultra Sexy kölni. Már egy ideje nem volt kapható, pedig egy nagyon jó kis termék. Kivonása után rengetegen keresték, Facebookos csoportokban sok kereső hirdetést láttam. Mi, tanácsadónők is beszéltük, hogy milyen szomorú, hogy már nem lehet kapni. De most! Úgy látszik, hogy eljutott az illetékesekhez is az információ, hogy erre a szexi illatra sokan igény tartanak még. Most újra kapható!
Avon Ultra Sexy EDT
Ha kíváncsiak vagytok, hogy a Krémmánián hogyan vélekednek erről a kölniről, akkor itt a link hozzá: https://kremmania.hu/kremek/avon-ultra-sexy-edt! 😉
Ultra sex lace
Köszönöm, ha elolvastad! Remélem értékes információkkal sikerült gazdagodnod, és ezentúl könnyebben feltalálod magad a katalógus lapozgatása közben! ♥
Puszi,
Vé
Kövess instagrammon is: g.sz.vivi, avonmania_hu
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: